Zeventiende dag 6 mei 2019

7 mei 2019 - Sonora, California, Verenigde Staten

Omdat de Tioga Pass is afgesloten hebben we vandaag noodgedwongen een omleiding moeten maken. Alleen de route via de 88 was opengesteld. Dat de andere doorgangen waren afgesloten konden we goed begrijpen als we langs ons route de meters hoge sneeuwranden langs de weg zagen. De route was op grote hoogtes, langs diepe afgronden en de ijle lucht was voelbaar. Spannend en weer ontzettend mooi. De dorpjes die we passeerden konden zo uit een decor van een wild-west komen. Afgelegen ranches en in het dorp allemaal kleine winkeltjes en eetgelegenheden. Opvallend is het groen van het gras en de bomen. Morgen gaan we dan eindelijk naar Yosemite. Er wordt gezegd dat alles mooi in bloei staat en de watervallen erg mooi zijn. Erg benieuwd hoe het met de drukte is gesteld.

1. Rob en Thea:
    7 mei 2019
    Helemaal vreemd al dat groen 😊
  2. Cor de Jong:
    Ha Peter (en Miep),

Gaaf zo'n blog. Leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Beetje late reactie, maar zelf 2 weken weg en nu pas mijn mail lezen (met de link) liet een eerdere reactie dus niet toe...
    Maar mooie vakantie zo!
    Veel plezier nog even!
  3. Thijs Geerts:
    7 mei 2019
    Eindelijk dus naar Yosemiete, wel wat moeite voor moeten doen maar zo te lezen
    staat je daar iets heel moois te wachten. Heb het idee dat je daar heel wat mooie
    plaatjes kunt schieten en met volle teugen kunt genieten.
    Inderdaad zul je daar wel niet de enige zijn, had dit graag mee willen maken!!!!!!!!!!!
    Vanuit een koud Castricum heel veel groetjes.
  4. Git Brink:
    Mooi GROEN!!!
  5. Rob Smits:
    10 mei 2019
    Prachtig en benieuwd naar het vervolg. Groeten.