Zesentwintigste dag 15 mei 2019

16 mei 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste complete dag in Amerika. Dank voor alle positieve reacties over onze reis. We hebben ontzettend veel meegemaakt en dat zal nog wel even moeten bezinken. Gelukkig hebben we alle foto's en video's en verhalen opgeslagen. Toch nog een actieve dag gehad. Vanuit Santa Clarita naar Los Angeles gereden over de drukke snelweg naar Hollywood om de Walk of Fame te bezichtigen. Een echt toeristische attractie maar je moet er geweest zijn. Dat zijn we dus. Wie zich afvraagt wie Anita Baker is dan weten wij dat ook niet maar we vonden het aardig op Annet Bakker lijken. Vanavond is de première van een nieuwe film met John Wick in de hoofdrol waarbij hijzelf aanwezig zal zijn. De straat was gedeeltelijk afgezet. Deze film wordt hier op TV vaak aangekondigd. Ook zijn we nog langs het Staples Center gereden waar onder ander de LA Lakers spelen en andere sportploegen en ook diverse optredens van popartiesten zijn. Eind van de middag in het hotel aangekomen waar we onze eerste nacht ook hebben gelogeerd. Nog één nachtje en dan de auto wegbrengen en naar het vliegveld. Nogmaals iedereen bedankt voor de superleuke reacties. Tot een volgende keer ????

1. Annet:
    16 mei 2019
    Noh, ik wilde het niet direct aan de grote klok hangen, maar ik heb inderdaad wel eens een klein rolletje gehad bij... maar ik blijf heel gewoon hoor :-) Nee - wat een grap!! Het zit er weer op, jullie dank voor de dagelijkse berichten die ik voor het werk even inzag en waar ik van heb genoten. Binnenkort maar weer eens de verhalen horen bij een lekker biertje ! Goeie reis terug!!
  2. Marion Geerts:
    16 mei 2019
    Het was erg leuk om jullie te volgen! Goede reis terug!
  3. Dahrell:
    16 mei 2019
    Fijn te lezen dat jullie een mooie reis hebben meegemaakt.

Goede vlucht terug!
  4. Adolf Mein en Ine Kramer:
    16 mei 2019
    Wij hebben van ons blog met de foto’s een (papieren) fotoboek laten maken. Leuk om later gewoon eens te pakken, makkelijker dan digitaal.
  5. Irene en Jeroen:
    16 mei 2019
    Dank voor dit leuke dagelijkse reisverhaal! Goede en veilige terugreis gewenst!!
  6. Anky:
    16 mei 2019
    Dank voor de reisverhalen. Ik zal ze missen.
    Heb samen met jullie een enorme trip gemaakt.
    Goede reis en tot gauw
    Anky
  7. Rob en Els:
    16 mei 2019
    Good morning!! Lekker geslapen??? En nu...op naar het vliegveld. Ook wij zullen 's morgens jullie reisverslag gaan missen, we hebben er van genoten. Goede terugvlucht en tot ziens.
  8. Thijs Geerts:
    16 mei 2019
    "Good morning" word over 1 dag weer gewoon "Goede morgen"
    Annet heeft wel iets van Anita Baker alleen iets andere huidkleur.Anita Baker komt in Juli als afscheid naar het North Sea Jazz Festival
    Niet alleen van de vele reisverslagen en de foto`s hebben we genoten maar ook zeker van al die reaktie`s SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nogmaals een goede reis terug en tot ziens.
  9. Gerda:
    16 mei 2019
    Ik heb genoten van de verhalen en foto's. Goede reis terug!
  10. Thieu de Ruiter:
    16 mei 2019
    Compliment zo actief jullie zijn geweest en je reis met ons hebben gedeeld; dank je wel.
  11. Rita:
    16 mei 2019
    Dank je wel, dat ik ook een beetje mee mocht reizen, heb ervan genoten en zal jullie reisverhalen zeker gaan missen. Goede reis en tot gauw. Rita
  12. André:
    16 mei 2019
    Het was leuk jullie reisverhalen te lezen, is een mooie reis geweest. Goede reis terug.
  13. Herman en Anja:
    16 mei 2019
    Goede reis en we spreken elkaar
  14. Rob Smits:
    16 mei 2019
    Bedankt en voor straks welkom terug in Nederland.
  15. Pris:
    20 mei 2019
    Anita Baker - Jazz zangeres, supergoed! Heeft een paar hitjes gehad: Sweet Love, Caught Up In The Rapture Of Love, allemaal mier- en mierzoet. Ik vond deze wel tof: https://www.youtube.com/watch?v=A7vrDThlryU

....Okay.... ik heb een beetje late reactietijd... hehe. Maar wel gemeend, supertof dat ik ook 'mee mocht reizen'. Was echt leuk, thanks!! Tot gauw x