Drieëntwintigste dag 12 mei 2019

13 mei 2019 - Lompoc, California, Verenigde Staten

Vandaag een rustige dag, het is tenslotte zondag. Fijne Moederdag, dat wordt hier een hele week gevierd. Slechts 100 km van San Luis Obispo naar Lompoc. Bij het uitchecken vroeg de jongen achter de balie waar de reis heen ging. Hij moest hard lachen toen ik vertelde dat we naar Lompoc gingen. Daar is niets te beleven, haha. Aldus met mooi weer naar Lompoc gereden. We namen de kleine weggetjes wat ons langs diverse kleine dorpjes leidde. Je waande je in Mexico want bijna alles wordt in het Spaans aangekondigd. Lompoc bleek toch een stadje met ongeveer 45.000 inwoners en het middelpunt van de bloementeelt en diverse gewassen als sla, spruiten, aardbeien etc, te zijn. Bijna op iedere hoek van de straat was een benzinepomp en er waren ontzettend veel winkels, eetgelegenheden en een grote RABO bank. We hadden trek in Chinees dus we gingen naar Panda Express. Dit bleek een Drive-in chinees te zijn. Mac Donalds maar dan met Chinese gerechten. De gerechten waren heerlijk. Morgen gaan we naar Santa Barbara.

1. Annet:
    13 mei 2019
    Jullie zeggen Mexico, maar het lijkt wel erg op thuis hoor... wat een heerlijke verandering van omgeving weer.
  2. Git Brink:
    13 mei 2019
    Weer een mooi dag en lekker Chinees toe.
  3. Thijs Geerts:
    Goeie morgen,
    Als je geen haast hebt zijn tussenweggetjes prettiger rijden dan de drukke hoofdwegen.
    Jullie hebben in ieder geval al een beetje kunnen wennen aan het Hollandse landschap
    met bloemen en groente teelt.Weer een ander landschap!!
    Even op de kaart gekeken en zie dat jullie vandaag op weg gaan naar een van de laatste stopplaatsen Santa Barbara voor dat jullie in Loss Angeles zijn.
    Geniet nog even van de laatste dagen.
    Groet van ons.
  4. Herman en Anja:
    13 mei 2019
    Het begint alweer een beetje op thuis te lijken, hollands landschap eten van de chinees.
    Geniet er nog even van
  5. Rob Smits:
    14 mei 2019
    mooi al die planten, lijkt Nederland wel, nog veel plezier!