Vijfentwintigste dag 14 mei 2019

15 mei 2019 - Santa Clarita, California, Verenigde Staten

Onze laatste tussenstop voor Los Angeles. We zijn vandaag van Carpinteria naar Santa Clarita gereden over kleine weggetjes. Vanmorgen gingen we weg met motregen. In Carpinteria hebben we heerlijk ontbeten bij de Working Bee. Leuke tent waar we bediend werden door een uitgelaten van oorsprong New Yorker. Hij wilde niet over de politiek beginnen maar we begrepen dat hij het niet zo op had met Trump. Het was ondertussen droog geworden en onderweg zagen we de lage bewolking weer tussen de bergen hangen. En zoals het spreekwoord zegt: achter de wolken schijnt de zon, en inderdaad na de bergen prachtig weer. Veel boomgaarden gezien met citrusvruchten, boomkwekerijen en wijnbouw. Via diverse kleine mooie dorpjes zoals Ojai en Santa Paula naar Santa Clarita gereden. Onze laatste km's door kleine dorpjes want morgen zijn we in Los Angeles. Tot nu hebben we ongeveer 5.100 km gereden. Morgen de laatste volle dag in Amerika, maar we verlangen toch weer naar huis en ons broodje met oude kaas.

1. Annet:
    15 mei 2019
    Ja dat is me een hele trip. Wat mooi nog als afsluiting zo. stekkies mee Peet, van die citrusbomen?? haha, die hebben we nog niet. Broodje kaas komt wel weer, nog even de laatste US lucht opnemen en goed om je heen kijken. Al die indrukken straks in het vliegtuig maar weer even langs laten komen en even tot rust komen.
    Tot snel! groetjes allebei!!
  2. Rob en Thea:
    15 mei 2019
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt 😊en het ook best snel gegaan. Voor morgen een goede vlucht terug maar geniet eerst nog even.
  3. Irma kok-bruin:
    15 mei 2019
    Ik vond het heel leuk om zo een beetje met jullie mee te 'reizen'. Genoten van de verhalen en de prachtige foto's. Jullie hebben mooie herinneringen gemaakt. Morgen nog een dagje LA. En dan weer naar huis. Goede terugreis alvast.
  4. Git Brink:
    15 mei 2019
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt!!goede terug vlucht weer naar huis en dan nagenieten
  5. Rob en Els:
    15 mei 2019
    Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan!! Echt gewéldig dat we op deze manier jullie fantastische reis mee mochten beleven. Super goed dat het zo super goed gegaan is maar ook super goed dat jullie straks weer in de buurt zijn. Nu nog even 200% genieten en tijdens de lange terugvlucht alvast een beetje bijkomen. (Ja ik weet: veel supetlatieven maar ja wat kun je anders verwachten na zo'n (super) ervaring/belevenis). Bye bye
  6. Adolf Mein en Ine Kramer:
    15 mei 2019
    Wij vonden het erg leuk om dagelijks op de hoogte te worden gehouden van jullie mooie reis. Vooral ook omdat we er zelf ook geweest zijn en zo heel veel herbeleefden.
    Goede terugreis gewenst!
  7. Rob Smits:
    15 mei 2019
    Net als alle andere volgers volop genoten van jullie reis en jullie verhalen. Menige reisgids kan niet tippen aan jullie verhalen, foto's en video's. Misschien iets voor : "we zijn er bijna". Een prachtig land en zoveel verschillende ervaringen, maar ook een land waar de tegenstellingen en meningen zo ver uiteenlopen, zeker als je vandaag hoort dat de eerste staat de abortus weer strafbaar stelt. Dus ik vind het prima zo om het van een afstandje via jullie verhalen te volgen. Nog een fijne laatste dag daar en een goede en veilige reis terug. Groetjes.
  8. Charlotte:
    15 mei 2019
    Bedankt dat wij jullie geweldige reis mee mochten beleven!
    Nog veel plezier en een geweldige terugkeer!
    Tot gauw
  9. Thijs Geerts:
    15 mei 2019
    Toch nog wat meer kilometers gemaakt dan in het begin gedacht en heel heel veel gezien en ondervonden.Iemand die ongeveer zo`n zelfde reis georganiseerd heeft gedaan is een beetje jaloers omdat jullie de vrijheid hebben gehad om zelf je tijd in te delen waardoor je van geplande wegen kon afwijken en nergens aan gebonden was, en vond het heel knap.Al de reisverhalen en reacties zijn op geslagen in de computer en in een map, nu nog de foto`s, kunnen we nog lang na genieten.
    Net als alle volgers "dank jullie wel-goede reis terug.
    Groetjes van ons.
  10. Thijs Geerts:
    15 mei 2019
    Het zal vreemd zijn `s morgens geen reisverhaal meer te ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. Herman en Anja:
    15 mei 2019
    Goede terugreis. We hebben genoten van de reisverhalen en de foto’s.
  12. Eke:
    15 mei 2019
    Jullie verhalen en foto's waren erg leuk, 's morgens starten met jullie verslag was prima. Een voorspoedige vlucht richting boterhammen met kaas🛫
    Many happy landings!