Zevende dag 26-04-2019

27 april 2019 - Bicknell, Utah, Verenigde Staten

Allereerst willen we iedereen die een reactie heeft gestuurd heel erg bedanken. We lezen alle reacties bij het ontbijt, nadat we 's nachts alle bliebjes hebben gehoord.

Vandaag zijn we naar de Natural Bridges geweest. De natuurlijk gevormde bruggen waren indrukwekkend. Onderweg schitterend gekleurde rotsformaties gezien. Maar we kwamen geen enkel dorp tegen en de benzinemeter ging richting het rood. Met geknepen billen en waarschuwing dat de tank nagenoeg leeg was kwamen we bij een dorp met een benzinestation. Wat een opluchting. Hotel in Bicknell gevonden. Morgen gaan we naar Bryce.

1. Rob en Thea:
    27 april 2019
    Het zijn ook hele einde rijen dus kan me voorstellen dat je even benauwd kreeg. En wat grote kamer 🙂
  2. Madeleine:
    27 april 2019
    Super leuke verhalen en foto's! Beetje jaloers wel...
    Vergeten jullie niet een taartje te eten vandaag voor de verjaardag van ome Willem 😉

Veel plezier nog 😘
  3. J. van Rijn:
    27 april 2019
    Toch maar een jerrycan brandstof meenemen ? Mooie reis,mooie foto's !
  4. Herman en Anja:
    27 april 2019
    Was vast geen fijn gevoel zo’n bijna lege tank. Goed afgelopen. Wij gaan vandaag een weekie naar de camping.
  5. Thijs Geerts:
    Hier weer een bliebje!
    Kan me met eigen ervaring heel goed voorstellen hoe je je voelt als de tank bijna op rood staat en er geen ANWB aanwezig is, zal je wel niet meer gebeuren.
    Bryce wordt gezien als een van de mooiste parken dus dat wordt weer genieten, hoeveel km. is dat van Bicknell vandaan?
    Gisteren weer geen lintje gekregen haha, ben wel bij een uitreiking geweest.
    Op deze achtste dag, groetjes van ons
  6. Rob en Els:
    27 april 2019
    Afschuwelijk om door zo'n mooi landschap te rijden en dan uit te moeten kijken naar een ...... benzinestation!!!! Staan deze misschien aangegeven op iets van Google of zo? Lijkt me een hele geruststelling als je dat op je telefoonschermpje zou kunnen zien.
  7. Rob Smits:
    27 april 2019
    Wij zitten hier met ons oranje hoedje op en vieren koningsdag met een oranje tompouce, terwijl jullie aan de andere kant van de wereld genieten van de wonderen van de natuur. Heel groot verschil maar de basale problemen van het leven, zoals een bijna lege tank komen overal voor, je moet ook overal aan denken ondanks je hoofd vol indrukken, landschap of oranje tompouce, dat maakt geen verschil.
  8. Dahrell:
    27 april 2019
    Lijkt me lastig rijden... en vooral... lachwekkend met dichtgeknepen billen.. rijden 😅😅

Oh my... wat een mooie landschap..