Zesde dag 25-04-2019

26 april 2019 - Blanding, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen vertrokken uit Tuba City. We hebben kort stop bij Navajo National  Monument gemaakt. Was niet veel byzonders. Vervolgens naar Monument Valley ( Kayenta ) gegaan. Daar hebben een prachtige tocht gemaakt over stoffige en hobbelige paden langs de enorme monumenten. De vierwielaandrijving kwam zeker van pas. Na dit stoffige avontuur zijn we naar Blanding in Utah gereden. Onderweg zijn we fascinerende rotsformaties gezien. De foto's laten nog even op zich wachten omdat er wat problemen met de internet verbinding zijn. Morgen gaan we de Natural Bridges National Monument bekijken.

1. Irma kok-bruin:
    26 april 2019
    Stuk voor stuk weer prachtige foto's. Heerlijk genieten
  2. Rob en Thea:
    Wow prachtig
  3. Dahrell:
    26 april 2019
    Wat een geweldige ervaring om dit allemaal live mee te maken!
  4. Eke:
    26 april 2019
    Mooie indrukwekkende foto’s. Wanneer hebben jullie een rustdag?
  5. Git Brink:
    Mooie foto's groetjes.git
  6. Thijs Geerts:
    26 april 2019
    De foto van Miep naast de auto laat goed zien hoe groot jullie Jeep is.
    En de andere foto met cowboy Peter op het paard prachtig haha!!!!!!!!
    Vandaag zijn jullie onderweg naar de op een na langste natuurlijke brug van de wereld
    zal wel heel indrukwekkend zijn.
    Nemen jullie wel de tijd om dit allemaal een beetje te verwerken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Groetjes uit Castricum
  7. Charlotte Berke Gruijters:
    Wat ontzettend gaaf!!
    Heel veel reisplezier nog!!
  8. Rob en Els:
    26 april 2019
    Tjonge tjonge, hoe kunnen jullie ooit weer wennen aan alles in ons supervlakke landje? Fantastische plaatjes. Vergeet inderdaad niet om af en toe een rustdag in te lassen zodat alle indrukken een plaatsje in jullie mind kunnen krijgen. Verder vooral blíjven genieten hoor.
  9. Rob Smits:
    27 april 2019
    De beelden die iedereen kent van films en documentaires, maar iedere keer weer een buitenaards gevoel als je ze ziet. Wat moet je voelen als je het in het echt aanschouwt? Prachtig!!