Achtste dag. 27-04-2019

28 april 2019 - Hatch, Utah, Verenigde Staten

Terwijl jullie vandaag koningsdag in de regen en kou hebben gevierd zijn we vanuit Bicknell naar Bryce over kleine weggetjes gereden. Onderweg diverse kleine dorpjes gepasseerd en ranches. Erg mooie route waar we vrijwel niemand zijn tegengekomen. Rond de middag zijn we aangekomen bij Bryce Canyon National Park. Ondanks dat het zaterdag was viel het erg mee met de drukte. Bij alle stops hebben we genoten van het uitzicht. Zie o de foto's. We zaten op een hoogte van bijna 3.000 meter en er was nog flink wat sneeuw. Aan het eind van de middag zijn we naar een hotel in Hatch gereden. De kamer is veel kleiner dan we gewend waren. Maar ja volgende keer beter. Morgen gaan we naar Zion National Park.

1. Rob en Thea:
    28 april 2019
    Met de regen viel het wel mee gelukkig. En inderdaad wat een kleine kamer 😊.
  2. Herman en Anja:
    28 april 2019
    Het viel inderdaad mee met de regen. Gelukkig. Jullie hebben weer hele mooie dingen gezien. Dat is wel genieten denk
  3. Thijs Geerts:
    Goeie morgen,
    In een camper slapen zal wel niet veel meer ruimte zijn,als je maar kunt slapen!!
    Zal wel heel erg wennen zijn als je weer thuis bent in het vlakke Holland,maar dan
    heb je altijd nog de foto`s en verhalen.
    Is het weer en temperatuur nog steeds goed?
    Kalm aan en genieten!!!!!!!
  4. Marcel:
    28 april 2019
    Leuk, een route over secundaire wegen. Zie je nog eens wat van Amerika, naast de bekende punten. En stiekem gaat het dan grote hoogten. Hoop dat jullie genieten in Zion. Lekkere restaurantjes daar.
  5. Git Brink:
    28 april 2019
    Jullie zien wel veel zeg,mooi hoor!
  6. Rob Smits:
    28 april 2019
    Een kleinere kamer maar wel gezellig en gezond met de appeltjes!