Vijfde dag. 24-04-2019

25 april 2019 - Tuba City, Arizona, Verenigde Staten

Na het ontbijt naar Walmart om een opstapje te halen. De JEEP is toch wat te hoog. Vervolgens op naar de Grand Canyon. Het was verbazend rustig onderweg. Ff achterom gekeken maar daar was ook geen file. Maar vlak voor we aankwamen toch wat oponthoud. Ongeveer 15 minuten in de rij gestaan. Wel de goede trouwens want onze rij ging vlot. Heel veel mooie foto's gemaakt waarvan een aantal bij de foto"s zijn terug te vinden. Bij het Visitor Center kregen we van de Ranger daar een speciale kaart met een code om een weg in te gaan waar prachtige uitzichtpunten waren. Of was het omdat Miep met haar rollator zielig rondliep ? Na het bezoek aan de Grand Canyon zijn we naar Tuba City gereden. Dit gebied is van de Navajo indianen. Bij de receptie stonden dus twee Navajo dames. Morgen rijden we via Navajo National Monument naar UTAH. We zitten nog prima op schema.

1. J. van Rijn:
    Mooie beelden !
  2. ROY DAMEN:
    25 april 2019
    Mooie foto's en wat een goed uitzicht geniet van de trip naar Utah.
  3. Irma kok-bruin:
    Wauw!
  4. Anky:
    Super
  5. Herman en Anja:
    25 april 2019
    Ziet er allemaal geweldig uit
  6. Maarten Cordewener:
    25 april 2019
    Het ziet er allemaal mooi uit.
    Ik heb gelukkig geen trapje nodig om in en uit de auto te komen
  7. Rob en Els:
    25 april 2019
    Fantástische foto's zeg. Wat een bijzonder landschap - zeker zo van bovenaf gezien.
    Goed idee om én een opstapje te halen én om de rollator te gebruiken!!!!! Het gemak dient de mens immers. Bye Bye
  8. Thijs Geerts:
    25 april 2019
    Natuurlijk stond je weer in de goede rij en heeft de rollator zijn goede dienst bewezen
    al was het maar om een Ranger te bewerken!!!!
    Wat voel je je dan klein in zo'n geweldig landschap, prachtig hoor.
    Nu op weg naar UTAH Amerika's wilde westen.
    Hoop dat jullie al die belevenissen goed kunnen verwerken.
    Op naar dag 6.
    Groetjes.
  9. Thieu de Ruiter:
    25 april 2019
    Fraaie impressie, de beelden van ooit keren terug
  10. Rob en Thea:
    25 april 2019
    Het is af en toe niet verkeerd om met iemand weg te gaan met een rollator het heeft zijn voordelen 😉. Prachtige foto's weer.
  11. Tim:
    Dag Peter,
    Ik lees je verhalen nog steeds met veel interesse. Geniet van de mooie momenten en de prachtige omgeving.
    Groeten Tim
  12. Rob Smits:
    Onvoorstelbaar mooi!
  13. Annet:
    25 april 2019
    Wat overweldigend zeg. Jullie zijn net Amerkanen in Europa :-) en zien veel te veel in korte tijd. Het was daar vast zo rustig omdat al die Amerikanen nu bij de Keukenhof in de file staan. Heel veel plezier