Vijftiende dag 04 mei

5 mei 2019 - Bishop, California, Verenigde Staten

We hebben besloten om nog even in Lone Pine bij het Film Historisch Museum te kijken. Enorm leuke ervaring vooral als je te horen krijgt dat ruim 400 films in de nabij gelegen Alabama Hills zijn opgenomen. Van Rawhide en de Lone Ranger tot de Gladiator etc. Na het indrukwekkende bezoek konden we een tocht door de Alabama Hills niet overslaan. Een fantastisch decor waar je in je verbeelding de cowboys en indianen voorbij ziet komen. De bergen met sneeuw met als toppunt Mount Whitney op de achtergrond maakte het plaatje compleet. Na deze belevenissen zijn we naar ons hotel in Bishop gegaan. Na het eten bij Aaron Schat's Steakhouse kwamen we een stel Nederlanders tegen die vrijwel dezelfde route als ons aan het maken zijn. We hebben via internet gezien dat de Tioga Pass nog afgesloten is. Morgen gaan we in Lee Vining verder informeren over de toestand van de Pass.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thijs Geerts:
    5 mei 2019
    Laat ik dan als eerste zijn met mijn reactie de rest is waarschijnlijk allemaal
    aan het feestvieren vanwege bevrijdingsdag!
    Zo'n Film Historisch Museum bekijken is wel weer heel wat anders dan het zien
    van al de prachtige natuur van de afgelopen dagen, en erg interessant als je weet
    wat voor films daar allemaal zijn opgenomen.
    Het lijk me ook wel leuk dat je na zoveel dagen een stel Nederlanders bent tegengekomen (je kon ze nog goed verstaan??? haha.
    Morgen zien we weer wat jullie vandaag allemaal weer gezien en beleefd hebben.
    Hier nog steeds koud.
    Groeten van ons.
  2. Rob Smits:
    6 mei 2019
    Hier weinig feest. Maar bij jullie is het iedere dag feest, wat een avonturen en door jullie verhalen wil je het zelf ook wel eens in werkelijkheid zien. Prachtig!