Veertiende dag 03 mei

4 mei 2019 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

Op tijd opgestaan omdat vandaag een lange rit op het programma staat van ca. 350 km. In Pahrump de tank volgegooid want stilstaan in Death Valley is geen succes. Op naar Death Valley dus. Een ruime hoeveelheid water bij de hand want je weet maar nooit. Ondanks de droogte toch genoten van de prachtige vegetatie en kleur in de diverse rotsformaties. De temperatuur liep op tot ruim 40 graden Celsius. Maar met de airco aan was het prima vertoeven. Af en toe snel de auto uit om wat plaatjes te schieten en de koelte weer in. We krijgen wel steeds meer een kleurtje. Na de lange rit zijn we aangekomen in Lone Pine waar vele Western films zijn opgenomen. Mount Whitney met eeuwige sneeuw zien we liggen. Morgen rustig aan richting Yosemite.

1. Rob en Thea:
    4 mei 2019
    En dan ook nog fietsen in die hitte pfpfpf. Maar weer mooie plaatjes.
  2. Herman en Anja:
    4 mei 2019
    Mooie foto's. Het is hier nu om 8 uur 10 graden wat een verschil.
  3. Rob Smits:
    4 mei 2019
    Wel een echte death valley, heel bijzonder. Maar hou het hoofd koel!
  4. Thijs Geerts:
    4 mei 2019
    Het warmste (heetste) gedeelte van de reis hebben jullie wel gehad.
    Raar idee dat je dan Mount Whitney met z`n eeuwige sneeuw op dezelfde dag
    kunt zien liggen.
    Vandaag kennis maken met een omgeving met o.a. mooie watervallen.
    Lekker dat jullie steeds meer een kleurtje krijgen, hier worden we alleen maar bleker!!
    We kijken morgen weer uit naar jullie belevenissen.
    Groet van ons.
  5. Marcel:
    4 mei 2019
    Afwisseling genoeg de laatste dagen. Red Rock Canyon (mooie klauterrotsen voor de sportievelingen en prima rondrit voor de minder vlot ter been zijnden. Feesten in Vegas en redelijke temperaturen in Death Valley (juiste tijd van het jaar).
    De Mount Whitney van Nederland: Vaalserberg met 4 cm sneeuw!
    Pas op voor vallende rotsen in Yosemity, of is dat weer allemaal onder controle?
  6. Charlotte Berke Gruijters:
    5 mei 2019
    Prachtige foto's!
    Genietse nog samen van deze prachtige reis😙