Vierde dag. 23-04-2019

24 april 2019 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vanuit het hotel zijn we naar de London Bridge gegaan. De brug was in goede staat Rob. Daarna de weg vervolgd naar Kingman langs prachtig berggebied. De route hebben we gedeeltelijk over Route 66 gereden. In Kingman een bakkie gedaan en daarop naar Flagstaff. Onderweg zagen we regenflarden en ja hoor de ruitenwissers moesten aan en de Airco uit. Onderweg een aantal enorm lange goederenwagons gezien getrokken door 4 locomotieven. In Flagstaff een hotel gevonden waar de kamers net gerenoveerd waren. Vandaag ruim 420 km afgelegd, iets meer als een dagelijkse werkdag. We hebben daarop de Sunset Crater Vulcano Monument Park bezocht. Indrukwekkend wat een vulkaanuitbarsting teweeg kan brengen. Tussen vulkaanresten lagen verbrande boomstronken en nieuwe bomen ontpopten zich. Met de Jeep zijn we in vierwiel-drive een pad opgereden wat bedekt was met lavaresten. Waarschijnlijk was dit pad niet voor toeristen maar wel erg mooi. Morgen naar de Grand Canyon.

1. Astrid:
    Wat een mooie belevenissen !! En mooi geschreven .. 👍🏼💋
  2. Herman en Anja:
    24 april 2019
    ‘sMorgens eerst even het reisverslag lezen. Jullie maken aardig wat kilometers.
  3. Rob en Els:
    24 april 2019
    En dit was pas jullie 4e dag! Het wordt mooier en mooier. Fijn hoor!! Op naar de Grand Canyon-moet óók fantastisch mooi zijn. Hoe is het met jullie energie/vermoeidheid??
  4. Rob en Thea:
    Wat een belevenis leuk om te lezen Peter. 😊
  5. Gerda:
    24 april 2019
    Leuk geschreven en mooie foto's. Kijk al uit naar het vervolg.
  6. Thijs Geerts:
    24 april 2019
    's Morgens eerst bij het ontbijt het goed geschreven en goed te lezen reisverhaal lezen
    en de mooie foto's bekijken.
    Gaan jullie niet te vaak buiten "padje"!!!!!!!!
    Wonderlijk zoals de natuur zich op den duur toch weer hersteld.
    Groetjes van ons en op naar dag5!
  7. Irene en Jeroen:
    24 april 2019
    Wat heerlijk. Elke dag wakker worden met een leuk reisverslag. Ga zo door, en vooral ook met genieten van jullie reis!!!
  8. Rita:
    24 april 2019
    Dank voor de geweldige reisverslagen, zo heb ik het gevoel er ook een beetje bij te zijn.
  9. Iwan/wong:
    24 april 2019
    het ziet erg erg mooi uit !! en dan je naam genoot nog tegen komen haha.
    de verslagen zien er ook goed uit . jullie maken nogal wat km maar nemen jullie wel genoeg rust jullie zijn op vakantie he ???
    veel plezier
  10. Rob Smits:
    24 april 2019
    Opnieuw een geweldige ervaring. En morgen op zoek naar de beren. Oppassen geblazen. Groeten en geniet maar lekker.