Derde dag. 22-4-2019

23 april 2019 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag een bezoek gebracht aan de dadel plantage in Indio. Hier worden handmatig de dadels sinds 1924 gekweekt. Dit is enorm arbeidsintensief. We hebben de plantage bekeken in de hitte ( ruim 30 graden ). Hier zagen we de Roadrunner...miepmiep. Miep natuurlijk erg blij. Daarna een flinke rit ( ca. 300 km ) door woestijngebied met veel gekleurde rotsen en bergen. Bij Parker de brug over de Colorado rivier. Dit is de grens met Arizona. Zijn nu aangekomen in Lake Havasu City. Heel mooi hotel. Morgen gaan we de London Bridge bekijken..is steen voor steen uit Londen overgebracht.

1. Rob en Els:
    23 april 2019
    Ik heb toevallig zaterdag jl. bij AH een zakje dadels gekocht: zal er met nóg meer aandacht en smaak van gaan genieten. Groetjes.
  2. Marcel:
    23 april 2019
    Lekker temperatuurtje, belooft wat voor de rest van de reis. Maar met zo'n auto, best uit te houden natuurlijk. En die roadrunner (was ie weer te snel voor coyote), zei die ook 'miepmiep'? Of zei Miep dat maar? Fraaie stalen brug van het type die het altijd goed doet in modelspoorbaantjes.
    London Bridge; een afdankertje van Londen? Om de nieuwe natie een beetje op weg te helpen? Nou ja, er staat vast wel een informatiebordje of twee bij! En anders googelen we het. Have fun!
  3. Thijs Geerts:
    23 april 2019
    Een keer goed slapen in een goed hotel en dan op naar de "de London Bridge"
    zal er wel heel anders uitzien dan de brug waar jullie gisteren over zijn gegaan.
    Lekker dadels eten onderweg uit Indio.Hier waren het ook een paar prachtige Paasdagen met hoge temperaturen
    Gisteren 2e paasdag nog gegolfd.
    Tot jullie vierde reisverslag!!!!
  4. Dahrell:
    300 kilometer...
    Peter... dat is andere koek dan met jou Mercedes.. die je dagelijks vanaf de Jumbo naar school bestuurd 😀😀...

Toevallig WilyCoyote ontmoet? Groetjes aan tante Miep

Have fun 2Gether
  5. Rob Smits:
    23 april 2019
    Blijf wel op gepaste afstand van London Bridge want... is Falling Down! Het zal maar gebeuren. Geniet ervan. Groetjes.