Twintigste dag 09 mei 2019

10 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend op tijd opgestaan omdat we gisteravond besloten hebben om de 49-mile scenic drive te doen. Volgens de gids een mooie route door en om San Francisco wat ongeveer een halve dag in beslag zou nemen. Achteraf hebben we er bijna 7 uur over gedaan. De route zou netjes met bordjes worden aangegeven maar daar kwamen we al snel achter dat dat niet het geval was. We hebben daardoor wel bijna heel SF gezien. Ook was het een test voor de remmen, want één van de straatjes ging stijl naar beneden. Maar na een aantal oehh's en aah's zijn we veilig beneden gekomen. Natuurlijk langs o.a. China Town, Pier 39, Golden Gate Bridge en Twin Peaks gereden. Zoals gezegd een lange dag met enige bewolking maar we hebben alle mooie punten beleefd en gezien. Eén punt gaan we morgen nog doen: Lombard Street en dan via Highway 1 naar het zuiden.

1. Rob en Thea:
    10 mei 2019
    Dat is een beetje jammer als je zo rond gebracht wordt 🤔. Maar wat een mooie foto's een beetje jaloers 😉
  2. Anky:
    10 mei 2019
    Nog een dag te gaan. Geniet er van en goede reis terug
    Anky
  3. Herman en Anja:
    10 mei 2019
    Mooie foto’s. Jullie hebben weer een hoop gezien.
  4. Rob en Els:
    10 mei 2019
    Huh? Nog maar 1 dag te gaan en dan terug? Volgende week toch pas??
  5. Charlotte:
    10 mei 2019
    Wat geweldig allemaal zeg😄 en prachtige foto's
  6. Annet:
    10 mei 2019
    Ik zie die rit al helemaal voor me, mooi omschreven! En dat het dan wat langer duurt... ach. soms ook part of the fun.
    jullie hebben in elk geval veel moeite gedaan en dingen gezien die je anders gemist had.
  7. Rob Smits:
    10 mei 2019
    Nog veel plezier in Frisco en prettige voortzetting.
  8. Thijs Geerts:
    10 mei 2019
    Geduld is een schone zaak en dan zie je ook wat!!
    Vandaag kun je je rijkunst testen met al die haarspeld-bochten en dan een prachtige rit langs de "stille Oceaankust" Elke dag weer nieuwe uitdagingen, nieuwe dingen zien en vast leggen kunnen jullie en wij nog lang na genieten!!!!!!!!!!
    Groet
  9. Geert hollander:
    Peter en Miep,
    Weer zo’n leuk reis verhaal met mooi beelden van wat je onderweg heb gezien .
    Elke dag weer een avontuur. Geniet er van want voor je het weet ben je weer thuis.
    Ps:
    Miep het licht van de schuur dat onregelmatig brandt geeft de indruk voor derde dat je thuis bent.
    🤗🤫🤭🤔🙋‍♂️
  10. Git Brink:
    10 mei 2019
    Weer een belevenis erbij.mooi!!!!