Negentiende dag 08 mei 2019

9 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Omdat vele hotels volgeboekt zijn, ook degene aan de overzijde van San Francisco, hebben we, ook gezien de tol die wordt geheven, een wat duurder hotel vlak bij het centrum gekozen. Mooie ruime kamer. Het was weer even wennen om op een weg te rijden met heel veel verkeer. Rond San Francisco was het ontzettend druk. In het hotel aangekomen hebben we de tweede helft van Ajax gekeken. Wat waren we in een uitgelaten stemming tot de laatste minuut. Geen aanleiding dus om de binnenstad van San Francisco op z'n kop te zetten. Er is in en rond San Francisco een speciale route van 80 km wat alle bezienswaardigheden van deze stad laat zien. Dit zal een halve dag in beslag nemen. De vooruitzichten wat betreft het weer zijn niet hoopvol, er wordt regen verwacht. Morgen dus meer over de belevenissen in San Francisco

1. Annet:
    9 mei 2019
    Spannend was het he!! en wat een teleurstellende 2e helft.
    San Francisco here you are!!!
  2. Rob en Thea:
    Jammer voor Ajax maar voor jullie is het genieten . Op naar de volgende ronde 😊
  3. André:
    9 mei 2019
    Vergeet niet door de Lombard Street te slingeren.
  4. Marcel:
    9 mei 2019
    Prachtige plaatjes van Yosemite en de route daarnaar toe. En even geen drukte, dat lijkt me ook wel fijn. Wat dat betreft wisselen jullie aardig af; De gekkigheid van Las Vegas, dan Death Valley en Yosemite en nu Frisco. Altijd druk. In Amsterdam was het gisteravond erg rustig! Mijn jongste, in Oostenrijk op projectweek van school, kondigde al in een appje aan dat hij vrijdag heel chagrijnig thuis komt. Voetbal is emotie, vakantie moet ontspanning zijn. Hoop dat jullie dat de komende dagen ook nog hebben langs de kust.
  5. Rob en Els:
    9 mei 2019
    Wat een prachtig verhaal. Miep, je bent nog steeds niet uitgeteld?
    Met zo,n neef erbij zal het wel lukken. Oh ja, de uitslag ct scan van het LUMC is ok. Grote opluchting. We gaan verder met het herstel.
    Rondje lopen en jullie rondje sightseeing. Heel veel plezier.
    Ciao.
    Els en Rob
  6. Thijs Geerts:
    9 mei 2019
    Ben een beetje laat met mijn reactie, had problemen met mijn computer en copier-apparaat.Orion heeft het snel kunnen verhelpen dus daar gaat ie dan.
    Leuk (nou ja leuk!!!!) dat jullie toch nog iets van de wedstrijd hebt kunnen zien al was dit
    niet het mooiste gedeelte, jammer-jammer.De dag hiervoor was het ook al zo`n onver-wachte uitslag: Liverpool-Barcelona.
    Doe je die route zelf of is dit georganiseerd? Hier wordt ook regelmatig regen verwacht maar achteraf valt het soms best mee, hoop voor jullie!!!!
    groet van ons.
  7. Rob Smits:
    10 mei 2019
    Jullie zien er nog fris en fruitig uit. Maar dat kan ook niet anders als zo een reis maakt. Nog veel plezier en San Francisco blijft mijn favoriet!