Eenentwintigste dag 10 mei 2019

11 mei 2019 - Monterey, California, Verenigde Staten

Even voor jullie informatie: we vliegen donderdag 16 mei terug naar Amsterdam. Dus de verhalen en foto's gaan gewoon door. Vandaag vertrokken uit San Francisco maar niet voordat we door Lombard Street waren gereden. Er stonden meer mensen om foto's te nemen dan dat er auto's de gang naar beneden aan durfden. Achteraf viel het ontzettend mee. Vooraf zat Miep nog met knikkende knieën in de auto maar kon opgelucht adem halen toen we beneden waren. Als een stel helden werden we onthaald en toegejuicht. We moesten de mensen echt van ons afslaan en roepen please no more pictures. Uitgezwaaid uit San Francisco konden we de rust opzoeken langs de mooie kust, dachten we. Wat een drukte, alsof iedereen vrij had vandaag. Moet er niet gewerkt worden, haha. Na de middag brak de zon door en kwamen we in Monterey aan. Mooi dorp op ongeveer 200 km van SF. Morgen gaan we verder naar San Luis Obispo.

1. Rob en Thea:
    11 mei 2019
    Geweldig jullie zijn famous nu 🤣🤣🤣. Wat weer een mooie foto,s
  2. Annet:
    11 mei 2019
    Als Ajax het niet doet,... onze Oranje helden!!
  3. Astrid:
    11 mei 2019
    Geweldig! Ik wist wel dat we helden in de familie hebben, tralala.. gelukkig heelhuids beneden, maar dat kan ook niet anders 💪🏻
  4. Thijs Geerts:
    11 mei 2019
    Dit was een waardig afscheid van San Francisco, toegejuicht door al die foto-graverende
    mensen en de koningin naast je.Als je een Nederlands nummerbord had had je er helemaal niet doorgekomen,je staat in ieder geval op heel wat foto`s en ben goed beneden gekomen.Jullie zijn al helden genoemd!!
    Wat een avontuur.
    Hoop dat het verkeer naar San Luis Obispo een beetje rustig is en het weer ook een beetje mee zit.
    Tot het volgende reisverhaal.
  5. Rob Smits:
    12 mei 2019
    gelukkig dat het nog even doorgaat, anders moeten we al dit moois missen