Twaalfde dag 1 mei 2019

2 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag lekker uitgeslapen en naar de outlet stores in Las Vegas Noord gegaan. Het was alsof ze een kopie van Bataviastad hadden gemaakt. Paar dingetjes bij Levi's gekocht. Prijzen waren niet interessant genoeg om een extra koffer aan te schaffen. Op de terugweg via de Las Vegas Boulevard naar het welkomstbord van Las Vegas gereden. Dit was een complete attractie: in de rij en onder een brandende zon om een foto te kunnen maken. Maar het is gelukt. Morgen gaan we richting Death Valley met waarschijnlijk een tussenstop. Anja van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan en groetjes van ons.

1. Irene en Jeroen:
    Hoppa. Weer een mooi verhaal! Veel plezier daar! Groeten uit Kerkwijk
  2. Annet:
    2 mei 2019
    Kijk, en nu de vraag, heeft Las Vegas in Bataviastad ideeën opgedaan of andersom? Ik denk dat je sinds je bezoekjes aan Auchan wel weet waar je je kleding goedkoop kunt halen! Ook nog even het Rockcafé bezocht??
  3. Herman en Anja:
    2 mei 2019
    Dank jullie wel. Hopen op een beetje knap weer. Jullie hebben genoeg zon zo te zien op de foto:s. Groetjes
  4. Thijs Geerts:
    2 mei 2019
    Je moet er natuurlijk wel wat voor overhebben om een foto te laten maken
    onder het welkomstbord van Las Vegas. In ieder geval goed gelukt.
    Leuke video, weer eens wat anders dan de foto´s. Wij blijven met jullie mee
    genieten
    Vandaag uit de drukte van Las Vegas op weg naar Death Valley hopelijk is het
    niet al te warm en is er daar weer genoeg te genieten.
    Hier is het miezerig en koud!
    Groetjes van ons.
  5. Rob en Thea:
    Gefeliciteerd met je zus. En wat heeft Miep een plezier 😀
  6. Dahrell:
    2 mei 2019
    Nice Peter! Hebben jullie nog een cocktail met Elvis gedronken??

Leuke foto waar je samen onder de fabulous bord staan.
  7. Rob Smits:
    3 mei 2019
    Dan was onze wedding chapel een stukje minder commercieel,