Dertiende dag 02 mei

3 mei 2019 - Pahrump, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag de koffers ingepakt, ingeladen en uitgecheckt. GPS op Pahrump hotel Saddle West Casino ingesteld en onder een blauwe hemel met lekker zonnetje op pad gegaan. Onderweg het National Park Red Rock Canyon bezocht. Prachtige rondrit met veel rode rotsen. De vegetatie staat dit jaar prachtig in bloei. Mooie plaatjes geschoten. Omdat we nog niet afgekickt waren van de casino's heeft ons hotel gelukkig een casino waar veelal oudere mensen achter de automaten zitten. Dus moest ik Miep achter de gokkasten vandaan slepen. Geintje..... Morgen gaan we naar Death Valley.

1. Rob en Thea:
    Hele mooie foto's
  2. ROY DAMEN:
    3 mei 2019
    Altijd in voor een gokje onze miep ;)
    Veel plezier in death valley.
  3. Git Brink:
    Effe gokje Miep!!!!
  4. Rob en Els:
    3 mei 2019
    Wat een fantástische reis !! En vandaag dus naar/in Death Valley, dat wordt hoogstwaarschijnlijk ook weer een dag waarop jullie volop zullen genieten. Volhouden hoor !! (overigens....heb je nog iets gewonnen achter die een-armige-bandiet Miep?)
  5. Thijs Geerts:
    3 mei 2019
    Ik lees niet hoeveel de winst is geweest in Las Vegas, zou ik ook niet doen heeft
    de belastingen niets mee te maken haha.
    Toch maar een tussenstop genomen voor dat je naar Death Valley ging, heel verstandig!!
    Dit wordt een rit waar je de airco wel nodig zult hebben, ben benieuwd.
    Jullie zitten nu precies op de helft van de reis en zullen nog heel wat moois te zien
    krijgen.
    Vanuit het kille Castricum, heel veel groetjes.
  6. Rob Smits:
    3 mei 2019
    effe afkicken en met de voetjes op de grond!