Elfde dag 30-04-2019

1 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen en naar de Strip gegaan. Van noord naar zuid hebben we alle casino's gezien. Het was enorm druk maar we hebben een prima parkeerplek gevonden. Eerst maar een lekker bakkie scoren. Het bleek een Ierse pub te zijn vol met TV schermen. Miep zag ineens een aantal bekende gezichten op TV. Bleek dat Tottenham Hotspur tegen Ajax live werd uitgezonden. We mochten de gehele wedstrijd uitkijken en we hebben genoten. Uitslag 0-1. Achter ons zaten een aantal Engelsen die minder hebben genoten. Na de hele pub op zijn kop te hebben gezet zijn we een stukje gaan lopen. Normaliter is er bij Bellagio een fonteinenshow echter vanwege de wind ging deze jammer genoeg niet door. De meest extravagante figuren en auto's hebben we zien langskomen. In de lift stonden we met een aantal schaars geklede dames gehuld in veren. Na een gezellig praatje zijn we de auto gaan opzoeken. Mooie dag met mooi weer. Morgen gaan we een aantal winkels bezoeken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Astrid:
    Mooi verhaal en belevenissen, zeker met deze (winnende) voetbalwedstrijd 👊🏼
    Have fun today 🤩
  2. Marion Geerts:
    1 mei 2019
    Dan ben je toch ineens weer even dichtbij! Wat mooi dat je ineens Ajax ziet spelen!
    Veel plezier nog!
  3. Annet:
    1 mei 2019
    Goed sfeertje daar!! Hee andere foto's ook ineens. Het is ook wel het één of het ander hoor.. droge woestijn en dan de Ierse Pub en de overdaad van zo'n casino, die hotels. Over the top!!
  4. Anky:
    1 mei 2019
    Gezellig om recht uit je bed jullie reisverhaal te lezen. Kom je ineens in een andere wereld
  5. Git Brink:
    1 mei 2019
    Dat was weer een mooie dag!geen gokken gewaagd in Casino?
  6. Herman en Anja:
    1 mei 2019
    Was wel een heel gezellig daggie. Ierse pubs zijn ook prima vertoeven
  7. Thijs Geerts:
    In een Ierse pub in Las Vegas als Hollanders de hele pub op zijn kop zetten
    dank zij de 1-0 overwinning van Ajax op Tottenham Hotspur is natuurlijk een
    heerlijke belevenis ,en niet te vergeten een gezellig praatje met een aantal schaars
    geklede dames is ook wel een heel ander decor dan de 10 dagen daarvoor.
    Gelukkig mooi weer, hier is het koud en dat word de eerst komende dagen nog
    erger met winterse buien.
    Vandaag lekker winkelen dat zal ook wel weer allemaal even groots zijn.
    Geniet ervan-groetjes.
  8. Rob en Els:
    1 mei 2019
    Hoi, nog steeds alles ok, gelukkig.
    Jullie genieten wel hoor. Voor mij was Las Vegas ,5 jaar geleden ,en naast het mooie uitzicht bij de G.C. het hoogte punt van die reis. Maar er komt nog zoveel meer voor jullie. De uitslag van Ajax hebben jullie ook lekker kunnen vieren. Ik vier vandaag mijn gunstig afgelegde revalidatie fietstest, zodat dat deel is afgesloten.
    OK. Speel ook nog een paar dollars bij de eenarmige bandiet. Mijn winst was toen 1 dollar, en die hangt in mijn kamer aan de muur, als bewijs.
    Verder, denk 4 mei om 20.00 uur (ned.tijd) aan de 2 min.stilte ook al sta je voor het groene stoplicht, doen hoor.
    En volgende week weer Ajax op woensdag. Toi, toi.
    Groetjes en veel plezier.
    Rob Z.
  9. Eke:
    1 mei 2019
    Wat een leuke verhalen en mooie foto’s. Hier is het aan de frisse kant. Hebben jullie nog een gokje gewaagd?
  10. Rob Smits:
    3 mei 2019
    Ben nooit in Las Vegas geweest, lijkt me een heel bijzondere ervaring. Wel in de VS getrouwd maar niet in een wedding chappel in Las Vegas, maar romantisch in de Rocky Mountains, in de buurt van Denver.