Negende dag 28-04-2019

29 april 2019 - St. George, Verenigde Staten

Vanochtend ontbijt gehad in een jaren vijftig restaurant. Leuke entourage met jukebox van Wurlitzer en foto's van alle sterren uit die tijd. Tank weer volgegooid, ja niet vergeten, voor $ 3,-- per Gallon. Vol verwachting via alweer een mooie route naar Zion National Park. Geen oponthoud bij de toegang en wij op weg naar het Visitor Center. Onderweg werd het steeds drukker en de auto"s stonden in de berm geparkeerd. Bij een afslag om de pointing views te zien bleek dat alleen de shuttle bus hier mocht rijden. Dus daarom al die auto's. Bij het Visitor center aangekomen waren alle parkeerplaatsen bezet. Na even te hebben doorgereden stonden we buiten de poort. Lekker handig maar we hadden geen zin om uren rond te rijden om een plekje te vinden. Miep kon zich gelukkig herinneren dat er een Ghost Town in de buurt moest zijn. Via de GPS kwamen we via een hobbelige weg bij Grafton alwaar we de verlaten huisjes vonden en de begraafplaats. De laatste inwoners zijn in 1945 vertrokken. Op de terugweg zagen we een weggetje wat alleen voor 4WD auto's geschikt was. We keken elkaar aan en knikten ja gewoon doen. Het bleek een weggetje van 12 km te zijn. Ons ontbijt was na deze rit beland waar het hoort. Over het asfalt naar St. George gegaan. Daar kwamen we in een prachtig hotel om onze ingewanden even rust te geven. Morgen gaan we naar Las Vegas voor een paar dagen. We lopen in op onze planning dus alle tijd.

1. Rob en Thea:
    29 april 2019
    Geweldig en zit alles in het lichaam weer goed 🤣🤣🤣
  2. Astrid:
    29 april 2019
    Goedemorgen. Leuk dat jullie ook de 4wd paden bewandelen en van de drukte een deugd maken om een verlaten stad te bezoeken, veel gaver! Hebben jullie nog foto’s van dat jaren 50 restaurant 😊? Blijf genieten 💋
  3. Herman en Anja:
    29 april 2019
    Goedemorgen. Was weer een leuk verhaal om te lezen. Veel reisplezoer
  4. Rob en Els:
    Rob en Els:
    29 april 2019
    Mooie avontuurlijke reisdag zeg. Na al dat gehobbel was het misschien ook maar goed dat er in Utah geen drank is. (Waarom eigenlijk niet???). Veel plezier in Las Vegas. Zijn benieuwd naar júllie foto met een van de Elvissen.
    Groetjes vanuit Amsterdam😍
  5. Gerda:
    29 april 2019
    Wat bijzonder om die verlaten stad te zien. Mooie foto's weer .Veel plezier verder
  6. Thijs Geerts:
    29 april 2019
    De tiende dag alweer en gelukkig uitgerust in een goed hotel waar de darmen
    even tot rust konden komen (hoop ik).
    Na al het gehobbel en weer eens in een heel andere omgeving te zijn geweest
    en de drukte te zijn ontlopen vandaag naar Las Vegas met een goedkope tank
    benzine.
    Daar zul je je best een paar dagen kunnen vermaken met al die winkels en casino`s.
    maar ook even de tijd om je te ontspannen!!!!!
    Groetjes van ons.
  7. Git Brink:
    29 april 2019
    Hobbel Dé hobbel alles nog goed op zijn plaats Miep?
  8. Rob Smits:
    3 mei 2019
    niet al jullie geld verbrassen!