Eerste dag

21 april 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op dit moment erg moe. Na een goede vlucht met 25 minuten vertraging zijn we nu in het hotel. De auto opgehaald bij Herz. Het is nu plaatselijke tijd 18:49 zaterdag. Bij jullie is het 03:49 zondag. We hadden nog het idee om naar Santa Monica te rijden maar dat doen we maar niet. De auto is erg mooi en bijna nieuw. Slechts 10.000 mile op de teller ofwel 16.000 km. Zie ook de foto.

1. Rob en Thea:
    21 april 2019
    Dat kan ik me voorstellen dat je moe bent, nu slapen en dan volop genieten.
  2. J. van Rijn:
    21 april 2019
    Rustig aan beginnen, het moet wel vakantie zijn !!
  3. Irene en Jeroen:
    Stoere auto miep!
    Morgen uitgerust op pad!
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
  4. Irma kok-bruin:
    21 april 2019
    Het is vakantie. Niks moet, dus lekker genieten
  5. Astrid:
    21 april 2019
    Wauw!! Niet te gek doen.. rust pakken ook belangrijk, anders geniet je er niet van. Heel veel plezier 💋
  6. Rob en Els:
    21 april 2019
    Goh wat fijn om dit 1e reisverhaal te lezen. Zijn in gedachten "bijna" met jullie meegevlogen. Ik hoop dat jullie niet wakker worden van de "reaktiebliepjes". Goed vervolg van jullie reis. Groetjes
  7. Rob en Els:
    21 april 2019
    Wat fijn om dit 1e verslag te lezen. In gedachten zijn we met jullie meegevlogen. Fijne nieuwe dag! (Hopelijk worden jullie door de "reaktiebliepjes" niet steeds wakker.
  8. Rob en Els:
    21 april 2019
    Lekker pitten en gezond weer op weg. Mooie stoere auto. Niet teveel op open terrein rijden, hoor.
    Geniet.
    xxx.
  9. Anky:
    21 april 2019
    Genie van je reis. Lfs anky
  10. Thijs Geerts:
    21 april 2019
    Zo gauw al een berichtje, fijn hoor!
    Jullie hebben al heel wat berichtjes gehad "stoere auto-meegevlogen-rust pakken"
    Het is nu nacht bij jullie en dan komt er weer een bliepje. Hoop dat jullie kalm aan
    aan jullie reis gaan beginnen en vooral "genieten"!!!!!!!!
  11. Iwan/wong:
    21 april 2019
    niet te druk maken en genieten van je vakantie en laat het eens aan peter over,
  12. Marcel:
    21 april 2019
    Door weer/nog steeds een flinke griep even off-line geweest maar wakker geschud door het eerste reisbericht. Daar is de reisblog dus ook goed voor. Goed begin van een druk programma. Vergeet niet de tijd te nemen ook al gaat dat ten koste van een paar vinkjes. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.
  13. Annet:
    21 april 2019
    De kop is eraf, eenmaal in die auto straks kunnen jullie het tempo zelf weer bepalen. Heel veel plezier!!
  14. Herman en Anja:
    21 april 2019
    Prachtige auto. Lekker van genieten. Wij gaan van het zonnetje genieten
  15. Rob en Thea:
    Happy easter
  16. Rita:
    21 april 2019
    Fijn , dat de reis goed is verlopen. Wat een blitse auto. Geniet met volle teugen, dat doen wij hier ook. Heb het goed en tot schrijfs. Rita
  17. Git Brink:
    Geniet ervan samen.
  18. Thieu de Ruiter:
    21 april 2019
    Dank je wel voor jullie eerste verslag. Veel energie toegewenst voor de verdere reis.
    groet Era / Thieu
  19. Rob Smits:
    23 april 2019
    Nu pas gelezen, na onze korte paas-trip. Klinkt goed en ziet er goed uit. Vooral de groepsfoto voor Beverly Hills is zeer geslaagd, met de energie zit het wel goed!. Groeten Rob Smits en Lily Keesom