Tiende dag 29-04-2019

30 april 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een heerlijk ontbijtje onderweg naar Las Vegas. Onderweg een bezoek gebracht aan het State Park: Valley of Fire. Prachtig weer daar maar verderop zagen we onheilspellende luchten. En inderdaad het barstte los met onweer en bliksemschichten. Gelukkig werd het droog maar bij binnenkomst in Las Vegas kletterde het weer behoorlijk wat ongekend is voor Las Vegas. Dit kwam ook op het nieuws: men had last met de verwerking van het water. Buiten was het ongeveer 10 graden Celsius. Kamer geboekt bij Circus Circus voor drie nachten. Een enorm groot hotel met winkeltjes, restaurants en natuurlijk casino's met gokautomaten. We zitten op de 18de verdieping. Er zijn veel vliegtuigen in de lucht. Morgen gaan we de stad verkennen: de Strip op. Volgens Miep is er ontzettend veel bijgebouwd sinds haar laatste bezoek. Heeft Miep zoveel vergokt de laatste keer ????

1. Marion Geerts:
    30 april 2019
    Spannend hoor allemaal! Erg leuk om te lezen iedere ochtend!
  2. Thijs Geerts:
    De 18e verdieping, heb je vast een prachtig uitzicht en.....krijg je ook geen
    natte voeten!!!!!!
    De temperatuur is wel erg laag want normaal geven ze ongeveer 25 graden aan.
    Hopelijk is het weer tijdelijk en klaart het allemaal weer op.
    Er is genoeg te bekijken misschien met een rondrit per bus maar laat je niet
    verleiden door al de casino`s
    Na al het genieten van de prachtige parken nu even kalm aan, lekker eten en
    drinken en .....rusten!!!!!!
    Groet vanuit Castricum.
  3. Rob en Thea:
    30 april 2019
    Door het vele gokken van je tante kan jij nu mee 🤣🤣. Nee hoor ik hoop dat je daar lekker rustig kunt verkennen. Hier ook koud, maar komt bij jullie vast goed. Wat een hotel is dat Peter. 😀 Niet te veel gokken.
  4. Charlotte Berke Gruijters:
    30 april 2019
    Nou spannend allemaal hoor! Wat een belevingen , beter dan achter de geraniums Miep😉
  5. Rob Smits:
    3 mei 2019